NEW: Emily in Paris


Sziasztok😋!

Nem sokára érkezem a mostanság megjelent Emily in Paris című sorozattal😍!

Már végignézem az első évadot, nekem nagyon tetszett, és biztos voltam benne, hogy ennek a sorozatnak itt a helye. Több kritikát is olvastam vele kapcsolatban (pl. Franciaország bemutatása sztereotíp, ami valahol igaz is...), de nagyon szeretem az ilyen típusú sorozatokat, így nem tántorítottak el. Ami nekem kevésbé volt imponáló, hogy egy-egy rész csak max. 30 perces😓. Így, akik eleve gyorsan "ki szoktak végezni" évadokat, nekik garantálom, hogy ez egy fél nap alatt meglesz.

A női főszerepet Lily Collins játsza, akit már több filmből is ismerhettek. A történet megálmodója pedig az a Darren Star, aki a Szex és New York című szériát is megalkotta.

Pár szó a tartalomról:

Miután Emily Cooper, a chicagói marketinges megkapja álmai állását Párizsban, a munka, a barátok és a szerelem között manőverezve veti bele magát kalandos új életébe.

Jó sorozatozást, és szép hetet💋!


Megjegyzések