NEW: Bridgerton

 


Sziasztok!😋

Új sorozattal bővül az oldal😍! 
A Bridreton (A Bridgetron család) című sorozat nagyot ment Netflixen (elvileg nézettségi rekordot is döntött), így én is kíváncsi lettem rá. Őszintén szólva nekem tetszett, minden van benne, ami szerintem egy ilyen szériához kell. Ajánlom szeretettel!
A történet a 18. században játszódik, és a ruhák, kosztümök, helyszínek magával ragadják az embert. Mondhatnám, hogy ez a Gossip Girl (Pletykafészek) 18. századi változata, ugyanis az elit Bridgerton család botrányos élete van a középpontban. Ami engem még nagyon megfogott, az a zene volt 🎶. A soundtracket itt megtaláljátok: https://www.youtube.com/watch?v=ngbdH0UWIHc&list=PLMmGHnPc3uPchkennqSDXZRjhryd2L57r.
A neten olvastam, hogy várhatóan 2022-ben jön az új évad😉!

Szép hétvégét, jó sorozatozást!😘



Megjegyzések