TUDNIVALÓK!!!!!

Üdv!
Egy pár infót szeretnék megosztani veletek.
1. A Teen Wolf 6. évada NOVEMBER 15.-től indul, szóval onnantól kezdve várhatjátok a feliratos változatot az oldalon.
2. A héten szerintem fenn lesz az összes feliratos változat (legalábbis azok, amiket megtalálok) az összes itt található sorozathoz. Ha jól emlékszem a The Flash-nél már el is érhetitek őket. Viszont még el vagyok maradva a PLL szinkronos részeivel. Ezeket a héten megpróbálom bepótolni.
3. Szeretnék majd az oldalra újabb sorozatokat feltölteni, de amikre gondoltam egyik se tetszik, úgyhogy ha van jó tippetek írjatok!
4. Köszönöm mindenkinek azt, hogy meglátogatta/meglátogatja az oldalt!!! :) Hihetetlenül jó érzés látni, hogy már ennyien kattintotattok!!!
Most hirtelen ennyi dolog jutott eszembe, amit meg szerettem volna osztani veletek, de ha még valami beugrik, akkor megírom.
Köszi, hogy itt jártál! :*

Megjegyzések

  1. Szia! Én a zöld íjászt ajánlom, mit sorozatot! Tulajdonképpen a Flash is a Zöld Íjász egyik mellékszáláról indult, és mára egy önálló sorozat lett, szóval a Zöld Íjász-t ajánlom mindenkinek, én már minden, már kész, részét láttam és tényleg szuper!!! (Egyébként, aki néz a Flash-t, az néha láthatta benne a Zöld Íjász-t!)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése